Sunday 22 October 2017

En liten fågel...

...behöver ett litet hus!
Jag hittade en sån söt liten mall på en fågelholk som jag kände att jag ville göra! Jag har använt mig av både mönstrad och enfärgad kartong. I två av dem trädde jag ett snöre i så att de kan hänga, den tredje sattes fast på en blompinne.
Som dekoration har Liquid Pearl och glitterlim använts, på kanten av taket och runt öppningen.

I found such a cute stencil on a bird house that I felt I wanted to do! I´ve used both patterned and single colored paper. Two of them I put a string in so that they could hang, the third was stuck on a stick.
Liquid Pearl and glitter glue have been used as decoration, on the edge of the roof and around the opening.


Jag hade inte en liten fågel att klippa ut, så det fick bli en fjäril... =) Även den är prydd med glitterlim.

I didn´t have a small bird to cut out, so it had to be a little butterfly... =) It´s also covered with some glitter glue.



Tack för idag! Kram, DT-Liza

Thanks for today! Hug, DT-Liza


Papper: cardstock CC600, CC720, RP0134, RP0200, RP0206
Stämpel: OM992AA fjäril
Dekorationer: glitterlim SGG29, SGG46
Övrigt: tråd, pinne, Liquid Pearl som tidigare fanns hos Reprint




No comments:

Post a Comment